Pytania i odpowiedzi

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „resetuj hasło” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.


Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.

Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.


Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Rejestracja". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.


Tak, można dokonywać zmian swoich danych adresowych.


Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia poprzez Panel Klienta. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.


Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki, dostępności produktów oraz ewentualnych modyfikacji. Każdorazowo informujemy o przewidywanym terminie realizacji. 


Po złożeniu zamówienia można zgłosić taką prośbę do BOK. Jeżeli paczka nie została spakowana i nadana, możemy dokonać administracyjnie modyfikacji zamówienia. 


Każde zamówienie jest realizowane osobno. Nawet jeżeli adresy dostaw są identyczne. Każde z nich będzie miało również dopisany koszt realizacji zamówienia. Można wysłać do BOK wiadomość z prośbą o złączenie zamówień w jedną przesyłkę. Jeżeli zamówienia nie zostały jeszcze nadane, wyślemy je razem. 


Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.


Tak, zamówienia można odebrać w naszym biurze handlowym po wcześniejszym umówieniu się na odbiór i wybraniu takiej opcji dostawy. 


Sklep internetowy nie zapewnia opakowań prezentowych. Natomiast jeśli płatność za towar zostanie dokonana on-line to nie ma konieczności dokonywania płatności przy odbiorze. Można podać dowolny adres dostawy - np. osoby, którą chcemy obdarować, a dokument zakupu nie musi być dołączany do przesyłki. 


Tak, zamówienia można odebrać w naszym biurze handlowym po wcześniejszym umówieniu się na odbiór i wybraniu takiej opcji dostawy. 


Każde zamówienie w podsumowaniu koszyka ma prezentowane koszty szacunkowe dostawy. Przy spełnieniu określonych warunków dostawa może być darmowa. W przypadku wielkogabarytowych urządzeń możemy kontaktować się z Państwem w celu dopłaty za przesyłkę specjalną. Przesyłka specjalna wymaga specjalistycznego transportu i droższego ubezpieczenia.


Obecnie oferujemy dostawę zamówień na terenie Polski.


Płatności on-line można dokonać jedynie poprzez serwis płatności on-line.

Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia, można można będzie podjąć kolejną próbę.
Istnieje możliwość wykonania przelewu tradycyjnego na konto firmowe. W tym przypadku czas realizacji zamówienia wydłuży się do momentu zaksięgowania płatności. Numer konta znajduje się zawsze na naszych dokumentach sprzedażowych oraz na białej liście przedsiębiorców. 


Płatność on-line, kartą (również przy odbiorze osobistym), przelew tradycyjny. 


Przyjmujemy płatności w PLN. 


Płatności on-line można dokonać w ciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. W razie problemów można do niej wrócić lub poprosić nas o pomoc. Po upływie 4 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.


W przypadku pozytywnego rozpatrzenia sprawy, zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.


W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.


Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.


Wymiana musi być uzasadniona, a każdy przypadek jest rozpatrywany inywidualnie. 


Tak, można zgłosić się ze zwrotem do naszego biura handlowego. 


Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie. Prosimy zgłaszać taki zamiar do BOK.


W przypadku dostaw kurierem, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeżeli nie jest to możliwe, prosimy o kontakt z naszym BOK. Każdy przypadek rozpatrzymy indywidualnie. 


Należy odmówić jej przyjęcia i poprosić o natychmiastowe spisanie protokołu szkody przez kuriera - w przypadku dostaw kurierem. Inne formy dostawy wymagają kontaktu z naszym BOK. 


Tak, sprzedajemy wyłącznie nowy sprzęt. 


Tak, sprzedawane produkty mają pełną gwarancję producenta na terenie Polski i innych krajów - w zależności od rodzaju sprzętu i warunków gwarancyjnych. 


Sprzedawany towar pochodzi wyłącznie z legalnych i autoryzowanych, polskich dystrybucji. 


Każdy towar ma status dostępności na swojej karcie produktu. O status dostępności można również zapytać naszych pracowników. 


Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności switchit.