Czym jest nasza platforma B2B?

Sklepem ze sprzętem IT, ale również platformą B2B, ułatwiającą i przyspieszającą procesy zakupowe, jak i późniejsze zarządzanie flotą urządzeń.

Od wielu lat obsługujemy klientów biznesowych i detalicznych, stawiając na partnerskie relacje na każdym etapie współpracy.

 

sprzedaż sprzętu komputerowego

zarządzanie flotą IT

indywidualne oferty

wielu użytkowników konta

 

Tworząc e-commerce wykorzystaliśmy nasze wieloletnie doświadczenie we współpracy z działami zakupowymi i osobami odpowiedzialnymi za sprzęt IT w swoich organizacjach. Wiele przeprowadzonych konsultacji i zbadanych potrzeb klientów, pozwoliło nam zaprojektować rozwiązania, które sprawiły, że e-commerce switchit, jest nie tylko miejscem gdzie kupisz potrzebny sprzęt komputerowy, ale również rozbudowaną platformą do zarządzania flotą IT, kontrolowania okresu gwarancyjnego, zamawiania serwisu czy indywidualnego ofertowania.

Wierzymy, że platforma switchit stanie się centrum dowodzenia, która ułatwi i przyspieszy procesy zakupowe oraz zoptymalizuje obszar ewidencji sprzętu komputerowego w Twojej firmie.

Projektując funkcje naszego e-commerce, chcieliśmy wyjść poza utarte rozwiązania widziane w innych sklepach.

Naszym celem było nie tylko przyspieszenie procesu zakupowego, ale również dostarczenie rozwiązań, które ułatwią codzienną pracę osób odpowiedzialnych za firmowy sprzęt IT.

Rejestrując konto w serwisie otrzymujesz dostęp do wielu funkcjonalności, które są niewidoczne dla niezalogowanych użytkowników.

 

Specjalne oferty i rabaty

Zalogowani klienci platformy switchit mają dostęp do
specjalnych ofert i rabatów na niemal wszystkie produkty.
I to od pierwszego logowania, bez konieczności robienia zakupów!
Widok ceny zmienia się już po zalogowaniu, na karcie produktu.
Stara cena zostaje przekreślona, a w jej miejsce pojawia się nowa, niższa nawet o kilkaset złotych!

Własne oznaczenia zamówień

Rozwiązanie dla osób, zarządzających wieloma zamówieniami w swojej organizacji. Każde wprowadzone zamówienie można własnoręczne edytować, nadając indywidualny numer, nazwę lub oznaczenie.
Opcja ta pozwala lepiej kontrolować procesy zakupowe albo dostosować listy zamówień do wewnętrznych ustaleń firm lub preferencji. Koniec z dziwnymi, chaotycznymi numerami zamówień, które łatwo pomylić. Współpracując z nami, sam decydujesz jak mają nazywać się Twoje zamówienia i jak mają być oznaczane.

Indywidualny system ofertowy

Dla zalogowanych klientów przewidzieliśmy możliwość indywidualnego systemu ofertowania. Jest on przeznaczony dla wszystkich osób, które widziały wybrany produkt gdzieś taniej lub chciałyby zapytać o możliwość przygotowania indywidualnej oferty, z atrakcyjniejszą ceną. Klikając przycisk „Zapytaj o ofertę” w koszyku zamówień, otrzymasz od doradcy klienta, nową całkowicie spersonalizowaną pod Ciebie ofertę. 

Subkonta użytkowników

Twórz subkonta dla pracowników Twojej organizacji. To funkcjonalność przygotowana specjalnie dla firm projektowych, w których wiele osób może być odpowiedzialnych za zamawianie sprzętu. Dzięki niej możesz utworzyć wiele połączonych kont i nadać odpowiednie, indywidualne uprawnienia dla każdej z nich. 

Innowacyjne rozwiązanie, niespotykane dotąd w e-commerce. Pierwsze w Polsce całkowicie bezpłatne narzędzie online do ewidencji sprzętu elektronicznego!

Wiemy jak ważnym procesem jest zarządzanie flotą IT w organizacji, pilnowanie gwarancji, możliwość szybkiego wezwania serwisu do wybranego urządzenia.

Nasze narzędzie pozwala kontrolować flotę sprzętu IT firmy, ale nie tylko. Dotyczy to również wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, monitorów, tabletów, telefonów komórkowych i innych.
 

Panel zarządzania flotą

Przejrzysta lista urządzeń zawiera wszelkie niezbędne informacje na ich temat: specyfikacje, oznaczenia producenta, part number, datę zakupu, numer faktury oraz terminy gwarancji.

Panel pozwala również w szybki sposób, jednym kliknięciem, zamówić rozszerzenie gwarancji danego urządzenia lub zamówić serwis, w przypadku awarii.
 

 

Automatyczna synchronizacja

Wszystkie nowo zakupione urządzenia w sklepie switchit automatycznie synchronizują się z panelem klienta, trafiając na listę urządzeń.

Kupując u nas sprzęt zyskujesz również pewność, że zadbamy za Ciebie o procesy gwarancyjne, będziemy nadzorować wszystkie terminy i informować oraz radzić w przypadku ich upływu. Przedstawimy najlepsze, indywidualne rozwiązania serwisowo-techniczne i doradzimy przy aktualizacjach sprzętowych, tak by zachować jak najdłuższą ciągłość pracy posiadanego sprzętu komputerowego.

To nie wszystko co przygotowaliśmy dla klientów e-commerce. switchit Business Program powstał w celu wyróżnienia i nagradzania naszych stałych partnerów.

Naszym celem było stworzenie programu, w których sami chcielibyśmy uczestniczyć. Program premiuje wszystkich, którzy nam zaufali i postanowili realizować zakupy w sklepie switchit.

Dołączając do programu switchit zyskujesz czas, liczne benefity i możliwość rozwijania Twojego biznesu.

Skontaktuj się z nami, a chętnie opowiemy o szczegółach!

 
 
 


Benefity switchit Business Program
 

priorytetowa realizacja zamówień

dedykowany Account Manager

dodatkowe zniżki i rabaty

szybsze indywidualne oferty handlowe

indywidualne terminy płatności

firmowy limit kredytowy

atrakcyjniejsze oferty leasingowe

partnerskie konto firmowe

bezpłatny transport

 


Chcesz poznać szczegóły programu? Napisz na kontakt@switchit.pl

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności switchit.